Sunday, July 19, 2009

KEMALUAN MEMBARE-BARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ok...cite die cmnie
aku joon dani ida eddy dlm lrt
pstu yg statnye eddyla ni
ade org yg die nmpk die kate sejibik gell mcm farahin cecilia
f5 cs kite tu pnye batch kan
pastu aku tak dpt tgk
kat dpn org mcm muke farahin cecilia tu ade seat kosong
aku tgk ah...sblah tu mcm ade pom,rasenye kakak diela kot
pastu aku ckp kuat nak mati
'weyh tu bukan mcm farahin cecilia la...alaaa yg awang adek tu...nadira awang adek'...aku ckp kuat nak mati
aku bajet tu bukan die sbb muke same tp nadira yg dulu pakai spec n rambut kerinting
nadira skarang cun nak mati tak pakai spec n rambut stret
pastu yg pompuan yg mungkin kakak die tu ckp
'eyh,u guys tkc ke?'
dah dgr u guys tkc tu..tau taujela ape yg blaku
joon n dani dah lari blah sane dah
aku terpakse duk kat ctu
rupe rupenye mmg dielah nadira awang adek
ya allah betape malunye kami time tu
aku takleh nak bergerak gi mane2
dahla ckp kuat2 pasal die
pandang2 die lame2 plak tu
eddy n ida blah kat taman jaya pastu eddy ckp kuat nak mati
'syir...duduk la kat ctu...berkenal-kenalan la'
dalam hati aku sial ko eddy..k.nadira gelak jela
aku tak ske gell kakak die tolonglah
suro aku kirim salam kat u.najmi la...suar pendek nak mam
org ckp pasal nadira die yg over plak...ish3
kesimpulannye
kami mmg memalukan diri
malu gegerrrrrr

No comments:

Post a Comment